- 608
- 1398/04/16 - 05:48
کار، کار، کار، کار، کار و کار! این اولین بخش ترانه «کار» ریحانا است. این ترانه در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و از آن پس تبدیل به شعار شخصی ریحانا شده. رابین ریانا (ریحانا) فنتی، در ابتدا به عنوان یک خواننده بزرگ معروف شد. این
کار، کار، کار، کار، کار و کار!
این اولین بخش ترانه «کار» ریحانا است. این ترانه در سال ۲۰۱۶
عرضه شد و از آن پس تبدیل به شعار شخصی ریحانا شده.
رابین ریانا (ریحانا) فنتی، در ابتدا به عنوان یک خواننده بزرگ معروف شد. این خواننده ۳۱ ساله، چند سالی است که به عنوان یک نماد فشن و کارآفرین در زمینه لوازم آرایشی هم شناخته میشود. به زودی، او تبدیل به اولین زن سیاهپوستی خواهد شد که یک خانه لوکس فشن را اداره میکند! تمامی این تلاش و کوششها باعث شده که ریحانا ثروتی ۶۰۰ میلیون دلاری را کسب کند. این ثروت او را تبدیل به ثروتمندترین موزیسین زن جهان کرده. مدونا با ۵۷۰ میلیون، سلین دیون با ۴۵۰ مییلیون و بیانسه با ۴۰۰ میلیون در ردههای بعدی قرار دارند.
ثروت ریحانا از کجا آمده؟
بر خلاف آنچه ممکن است فکر کنید، اکثر این ثروت از موزیک به دست نیامده! بلکه به خاطر همکاری با برند لویی ویتون ایجاد شده است. ریانا، در حال حاضر برند فنتی بیوتی را با همکاری لویی ویتون به بازار عرضه کرده. این برند در سپتامبر ۲۰۱۷ معرفی شد و به سرعت تبدیل به یک موفقیت واگیردار شد. در دو هفته ابتدایی، فنتی بیوتی موفق شد که ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. البته با توجه به میزان محبوبیت ریحانا و ۷۱ میلیون فالوور اینستاگرامی او، این اتفاقی قابل پیشبینی بود.
صنعت زیبایی آمریکا چند سالی است که به شدت پیشرفت کرده. تا سال ۲۰۲۵ این صنعت میتواند بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این درآمد در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۱۳۰ میلیارد دلار بود. یکی از مهمترین آمار این است که از هر ۸۰ زن حاضر در لیست زنان خود ساخته فوربس، ۱۱ نفر آنها سرمایه خود را در صنعت زیبایی کسب کردند. بسیاری کاری که ریحانا انجام داد را انجام دادهاند. استفاده از شبکههای اجتماعی کمهزینه برای معرفی محصولات پرهزینه یک استراتژی فوقالعاده است. یک نمونه موفق دیگر کایلی جنر است که توانست از طریق فالوورهای خود برند کایلی کازمتیکس را معروف کند.
دلایل موفقیت فنتی بیوتی
فنتی بیوتی از روشهای دیگری هم استفاده میکند. این برند بیش از ۴۰ کرم پودر صورت با رنگهای مختلف را عرضه کرده، این میزان بیشتر از بسیاری برندها است. استفانی ویسنیک، یک آنالیزور بازار میگوید که این میزان انتخاب، معادلات بازار را به چالش کشید. تا سالها، برندها تنها به این فکر بودند که با یک میزان مشخص انتخاب، میشد مشتری را راضی کرد. اما فنتی بیوتی این قضیه را تغییر داد!
فروش محصولات به مرور بیشتر و بیشتر شد. فنتی بیوتی سال پیش بیش از ۵۷۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد و این میزان تنها با ۱۳ ماه کار کردن به دست آمد! کل شرکت، در پایینترین حالت، بیش از ۳ میلیارد دلار ارزش دارد. فوربس بر این باور است که لویی ویتون ۵۰ درصد این شرکت را در اختیار دارد. ۱۵ درصد هم در اختیار ریحانا است. البته سخنگوی ریحانا این رقم را اشتباه خوانده اما رقم دیگری هم ارائه نداده.
ریانا در طول زندگی خود با مشکلات فراوانی روبرو بوده. از پدر درگیر اعتیاد گرفته تا روابط مشکلساز با کریس براون. ریانا در کنار فنتی بیوتی، صاحب خط تولد سویج ایکس فنتی هم هست. او با گروه فشن تک استایل هم همکاری دارد. ریحانا میلیونها دلار هم از خوانندگی و تور کنسرتهای خود درآمد کسب میکند.
معرفی برند فنتی توسط ریانا و لویی ویتون
امپراطوری او روز به روز در حال گسترش است. در ماه می، لویی
ویتون و ریحانا برند فنتی را معرفی کردند. یک برند تازه که محصولات و البسه لوکس
را به مشتریان خود ارائه میدهد. محصولات فنتی تنوع بالایی دارند و تا سایز ۱۴
آمریکایی را شامل میشوند. این تنوع سایز، پیروی از یک موج تازه است که نگاه مثبتی
به بدن دارد.
ویسنیک بر این باور است که فنتی، همان کاری را با فشن خواهد
کرد که فنتی بیوتی با صنعت آرایش و زیبایی کرد. سطح انتظارات پس از این برند
افزایش خواهد یافت و چالشی تازه در صنعت فشن ایجاد خواهد شد.
مجله اینترنتی غزل وب